سرخط خبرها

توقف تکراری فرش‌آرای مشهد + ویدیو

  • کد خبر: ۱۸۲۴۳۸
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
توقف تکراری فرش‌آرای مشهد + ویدیو
تیم فوتسال فرش‌آرا بازهم در خانه مقابل حریف خودش امتیاز از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتسال ایران عصر امروز تیم فرش‌آرای مشهد با نتیجه یک بر یک مقابل مهمان خودش تیم شهرداری ساوه متوقف شد.

شاگردان محسن حسن زاده که تا اینجای کار با ۳ تساوی و ۲ برد عملکرد قابل قبولی از خودشان ثبت کرده بودند اما نتیجه امروز چهارمین تساوی مشهدی ها را رقم زد. نکته جالب اینکه از این ۴ تساوی، ۳ مسابقه در مشهد بوده و زردپوشان فرش‌آرا هنوز نتوانسته‌اند برای هواداران‌شان دلبری کنند.

تنها گل نماینده مشهد در این مسابقه را سجاد امانی در دقیقه ۱۷ نیمه اول به ثمر رساند و در ادامه تیم مهمان توسط حسین زاده در دقیقه ۱۰ نیمه دوم موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. البته فرش‌آرا در آخرین دقایق این مسابقه در نیمه اول، یک ضربه پنالتی را هم از دست داد. زمانی که محدودیت خطای تیم شهرداری ساوه تمام شد، بازیکنان این تیم بین نقطه پنالتی اول و دوم خطای ششم خود را مرتکب شدند که میثم برمشوری این ضربه را از دست داد.

محسن حسن زاده که نمی‌خواست از این مسابقه با دست خالی بیرون بیاید، در ادامه پاورپلی کرد و اتفاقا چند موقعیت خوب هم روی دروازه شهرداری ساوه خلق کرد که با بی دقتی شاگردانش تبدیل به گل نشد.

بعد از پایان مسابقات این هفته، فرش آرا با ۱۰ امتیاز در رده ششم قرار گرفت و شهرداری ساوه با ۸ امتیاز در تعقیب این تیم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->